torsdag den 3. juli 2014

De scrappe piger

Det er kun to dage siden det igen var tirsdag og de scrappe piger var igen en tur i Fredensborg og de var bare så kreative. Der blev virkelig produceret noget.
Jeg havde været så heldig at få lov til at låne nogle skabeloner til små minialbum. Der var skabeloner til sekskantede - som kunne samles så sekskanterne hang sammen som en stor sekskant eller de blev sat sammen til en lang række, to slags trekantede, som hjerter og som juletræer og som I kan se billederne, var det lige noget for Lissen og Neel. Neel fik sit juletræ pyntet helt færdigt, men Lissen må i gang med pynte nu bagefter.




 
Jeg er i gang med at bruge af mine gamle rester og denne dag fik resterne på disse helt enkle kort nyt liv.


 
Og så lige et par små

 
 

Jeg håber at I nyder sommeren. Vi skal have 2 af vores børnebørn i næste uge, så vi håber på godt vejr. Vi har bl.a. tænkt at tage en tur til Frederikssund, for at se årets vikingespil - hvis vejret altså tillader det.
God ferie til alle jer, der ikke skal arbejde i en periode.

2 kommentarer:

  1. Så er der post på vej til dig.
    Flotte kort. Især nummer to kan jeg godt lide.

    SvarSlet
  2. Oh wow, I love all of these, but especially the last one with all the googly eyes on the birds. They are great! Maddy x

    SvarSlet