tirsdag den 8. juli 2014

Se min give away

Som du måske så i sidste uge, var jeg den heldige vinder af Karinas give away. Jeg lovede at tage nogle billeder af det hele og dem får I nu glæde af at dele med mig.
Posten kom i morgen og jeg var temmelig hurtig til at få pakket op. Det hele var meget spændende - mange ting har aldrig tidligere været på mit scraprum før, så jeg glæder mig helt vildt til at skulle prøve dem. Specielt de mange små charms, som nu kan pynte på mine kort og LO.
Du får først et billede af alle de små charms

 
Det næste billede er af alle de andre ting



De næste billeder er close ups af de forskellige super fine ting




 Har jeg ikke bare været heldig? Hvor bliver det bare spændende at komme i gang med bruge dem.
Kære Karina - tak for gaven - tingene var utrolig godt valgt.

7 kommentarer:

  1. Det var godt at du kunne lide det! Det var dine blonder der inspirerede mig til valget. Jeg vil se frem til at se lidt af det i brug;)

    SvarSlet
  2. aww super fine ting. stort tillykke

    SvarSlet
  3. Tillykke med den fine præmie

    SvarSlet
  4. Tillykke med alle de fine ting.
    Det er dejligt at vinde sådan en pakke, for man får nogle nye ting som man aldrig troede man kunne finde ud af at bruge...... Og på den måde opstår nye behov !!!!

    SvarSlet
  5. Wow Kirsten, what a lot of fun items you received. You will certainly have a great time creating crafts.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  6. Woww så mange super fine ting! Tillykke!
    Ha en god og kreativ ny uke :)
    ♥ Inger

    SvarSlet
  7. super flotte sager, glæder mig til at se dem i brug

    SvarSlet