mandag den 8. september 2014

Kort til flere anledninger

For nogen tid siden købte jeg noget mønstret karton beregnet til børnekort, men da jeg ville bruge det, ja så manglede ideerne og det blev liggende. Da jeg så i sidste uge var på OSH´s blog, så jeg et kort, som Annette havde lavet - lige med det papir, som jeg havde. Det var lige den inspiration, som jeg havde brug for og der kom i løbet af de næste to dage en del kort ud af papiret.


Det er også blevet til nogle kort i den mere feminine afdeling. Jeg har haft en blog 15 x 15 med "pariser" mønstre på og den fik jeg da brugt lidt af.


 
Et måske knap så feminint kort lavede jeg til en fødselsdag forleden. Modtageren er meget glad for at køre motorcykel, så det måtte blive dette motiv hun skulle have.
 
 
Min bror har fødselsdag i dag og han skulle også have et rigtig maskulint kort. Det var ikke fordi jeg var bange for, at den ene af mændene skulle falde ud af kortet, men på denne måde kunne jeg bruge noget af den snor, som var med i den give away jeg var så heldig at vinde.
 
 
Det sidste I får denne gang er endnu et billede af en flot aftenhimmel - det er motiver, som jeg aldrig bliver træt af at tage.
 
 
Jeg håber, at I alle får en rigtig god uge.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det er super flotte kort til alle aldre.. skønt papir du har brugt.
    Jeg bliver heller aldrig træt af at fotografere solnedgange... super smukt foto

    God aften til dig

    SvarSlet
  2. aww waue, super skønne kort alle sammen især de vintage er jeg helt vild med.

    SvarSlet
  3. wow så mange smukke kort og altid rart med et lille lager som kan bruges til alle anledninger. Super smuk solnedgang

    SvarSlet