mandag den 20. oktober 2014

Julekort og minialbum

Der er nok ikke nogen scrappere, der ikke ved, at det meget snart bliver jul. Det er nok "kun" vores omgivelser der mener, at der er lang tid til. Jeg har også været i gang og du får et par af de kort, som jeg har lavet, som er meget enkle.






 Der er også blevet tid til at få lavet lidt andre kort - både lidt i den romantiske stil





 men også et som forhåbentlig kan få smilet frem hos modtageren



Et par billeder fra vores tirsdagsscrap hos Dorte i Helsingør sammen med Christina og Lissen. Jeg kan godt sige, at der bliver produceret noget, når vi er sammen.


Dorte viser her sine stempelfingre frem


Jeg skulle til fødselsdag i sidste uge og hvad giver man en dame, der har alt?? Jeg valgte at lave et lille minialbum med billeder fra en sejltur, vi havde for nogle år siden.
 
 
 
 





 




 
Jeg håber, at I alle har haft en god weekend, så I er klar til ugens kreativiteter.

3 kommentarer:

  1. Super flotte kort og så fint et album


    Ha en god aften

    SvarSlet
  2. hold da op så flotte julekort og romantiske og sjovt kort. det må være den bedste gave at modtage så flot minialbum du har lavet
    Ønsker dig en god dagt

    SvarSlet
  3. Wowwww så mange flotte kort du har laget siden sist jeg tittet innom bloggen din!!
    Mye fint å se på :)
    Ha en riktig god weekend.
    ♥ Inger

    SvarSlet