mandag den 10. november 2014

Minialbum og flere julekort

Sammen med et par andre var jeg på besøg hos en gammel kollega, som ikke husker så meget. Derfor havde jeg lavet et minialbum til ham med billeder fra et par af de gange, hvor vi var i Grønland sammen. Jeg havde sat tekster ud for alle billeder for at det måske kunne hjælpe med hukommelsen.
Det er faktisk rigtig dejligt at lave de små album - man får det hele genopfrisket.










 
Der skal være julemarked i kirken på lørdag, så der har været gang i produktion af mange forskellige ting. Her er der et par af de julekort der er lavet.
 





 
Og som andre gange - ja så får I lige et billede af eftermiddagshimlen for et par dage siden.


Jeg håber at I alle for en rigtig god kreativ uge.

 

5 kommentarer:

  1. Super flot album og så god dn ide til en der ikke husker de gode minder
    Også rigtig flotte kort
    God nat

    SvarSlet
  2. Super flotte kort og album!!
    Grønland lyder spændende. Et af de steder jeg stadig har til gode.

    SvarSlet
  3. Wow Kirsten, what a gorgeous family album, love all the fun pictures and memories. You have been very busy making all the great holiday designs.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  4. Super flotte kort og album!
    For en fin(dejlig) ting å gjøre for din kollega.
    Ha en riktig god weekend.
    ♥ Inger

    SvarSlet
  5. Dejligt album fyldt med minder. Godt at det også kan bruges til at hjælpe med at huske, hvis man er ramt på den del.
    Fine, og meget julede kort. Håber du får et godt salg.

    SvarSlet