torsdag den 11. december 2014

Jette Frølich og endnu nogle julekort

I  går var jeg  på den årlige juletur med min datter og hendes svigermor. Vejret var absolut ikke julet, så vi måtte klare det på anden måde. Vi fik hjælp af Jette Frølich og hendes mange utrolig flotte ting, som hun bl.a. viser på Schæffergården i Gentofte. Tænk at kunne det hun kan - ja man kan da gå og kikke og få gode ideer og det tror jeg at vi alle er gode til. At vi også fik hilst på og snakket med Jette Frølich, ja det gjorde det jo bare endnu bedre. I får her lidt af det, som jeg synters var rigtig flot.


Læg mærke til glimmeret på blommerne

 
Kunne I ikke forestille jer nogle scrappere, der vil prøve at lave en blomst, der ligner denne?? Jeg har noget som jeg sætter på kugler med øje i - de skal bare vendes, så må de da være super til dette.



Vi har måske ikke lige lysekrone som denne, men en masse engle/feer skulle vi vel nok kunne producere

Her der det "bare" en gren, der har fået glimmer og et par blomster og sat under en glaskuppel.
 
Eller hvad med kys og glimmer?


Ja der var meget at komme efter og  jeg var glad for, at jeg havde taget mit fotoapparat med.
Også denne gang får I lige et par julekort.





Det er mørkt - det regner og er temmelig trist. Godt at man kan sidde inden døre med levende lys og god musik. I må alle have en god aften.

4 kommentarer:

  1. What fabulous pictures and fun post Kirsten.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  2. Tænk at bo så man lige kan smutte forbi alle de skønne ting. Heldigt vi så kan få lidt referat fra en udsendt fotograf og med skøn tekst. Jeg fornemmer lidt, st vores hjem ikke står mål med den stemning du har set der. Sådan en lysekrone kan nu gøre ethvert hjem perfekt....Hihi.

    Dine egne kreationer er nu også flotte. Og lidt mere hvad vi selv kan finde udsat.
    God aften. Her er der regn, lyn og torden.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det flot ud!
    Og flotte julekort, du selv har lavet.
    God dag.

    SvarSlet
  4. så fine kort du har lavet og ja hende Jette hun kan bare det der med jul, har også besøgt hendes udstillinger flere gange

    SvarSlet