fredag den 5. december 2014

Julemarked og endnu flere julekort

Det er utroligt som tiden den løber.  Det er den 05. i dag og inden vi får set os om,  ja så er julen ovestået - men men. Der er nok nogle af os, der mangler lidt endnu. Julemarkedet i kirken gik godt og sidste lørdag var det i Frivilligcenteret. Der var rigtig mange flotte ting - det eneste vi manglede var besøgende, der var gode til at få pungen op af lommen. Men sådan går det jo nogle gange.
I får lige nogle af de kort, som har været med på markedet.

Jeg kan  rigtig godt lide at bruge de rød - hvide farver

 
Pynten på dette kort er fra den give away jeg var så heldig at vinde


Vinduet er rigtig flot og en die jeg har lånt en af de gange vi har været til tirsdagsscrap hos Dorte.


Snemænd kan da kun gøre en i godt humør

 
Et lidt mere romantisk kort



Her har jeg for første gang prøvet at bruge gråt og hvidt og jeg må indrømme, at jeg faktisk er blevet meget glad for resultatet

 
Her lidt af  mine ting fra markedet i Frivilligcenteret




 
Denne dekoration var der en af pigerne der lavede til julemarkedet i kirken - den var bare så flot

4 kommentarer:

  1. Hold da op en masse fine kort, du har lavet. Det var ærgeligt, at salget ikke gik så godt. Det skal det jo helst med det kæmpe arbejde, man lægger i det!!
    God fredag.

    SvarSlet
  2. oh waue sikken en masse skønne kort du har lavet. ja det er jo lidt ærgeligt at det er så svært med salg. man skal virkelig ha gang i snakke tøjet for folk vil ik betale. at tænke at de fleste idag bare/kun sender en MAIL.. iguder hvor kedeligt ik?

    SvarSlet
  3. Det er nogle fine ting du har haft på marked. Og I var ikke de eneste der ikke fik af besøg af kunder der ville have pungen op. Hihi.
    Dit grå- hvide kort er bare flot. Det tror jeg da lige jeg skal prøve.
    Dekorationen på sidste foto er vild flot. Jeg har faktisk sådan et fad - et eller andet sted - må gemme ideen til næste år. I år bliver det ikke til meget her......
    God aften.

    SvarSlet
  4. Super flotte ting du har haft på marked... håber du fik solgt godt af dem

    God lørdag aften

    SvarSlet