fredag den 19. december 2014

Rigtig glædelig jul og så et par blomster

Det er lige før at det er jul - måske ikke helt datomæssigt, men kufferterne er pakket - julepynten er også klar, jeg mangler at pakke madvarerne + det der i fryseren, så er jeg klar.
I morgen tidlig går turen til et lejet sommerhus i Saltum sammen med hele familien. Tænk at have en hel uge sammen med børn, svigerbørn og børnebørn. Jeg glæder mig rigtig meget. Der er rigtig mange vinduer i huset, så der skal hænges op og gøres hyggeligt. Da der IKKE er internet i huset, ja så kan det jo være en god beskæftigelse for børnene.

I forrige indlæg viste jeg et billede af en af Jette Frølich´s blomster. Dem blev jeg meget betaget af og har leget lidt med at prøve at lave blomster. Det har været spændende at prøve, men jeg tror nu ikke, at hun behøver at være bange for konkurrence fra min side. Men I får lige et par billeder af mine blomster. Man kan lige skimte, at der er to lag i blomsten og en metalsnor, så den kan bindes på en gren. Men jeg skal finde en anden løsning, da denne ikke er god nok.

 
Her er de i en lidt mindre størrelse, som jeg bedre kan lide. Disse er i tre lag og jeg forventer at kunne hænge dem i en snor i det midterste blad.



Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt kreativt nytår. Tak for al den inspiration, I har kommet med i årets løb. Hvad skulle vi dog gøre, hvis vi ikke kunne blive inspireret af hinanden.

8 kommentarer:

  1. Dine blomster er i hvert tilfælde smukke. Og igen inspirerer du. Så også tak til dig for al den kreativitet du har øst af her i løbet af 2014.
    Rigtig god tur til Saltum. Et dejligt sted. Vi tog ofte derud og blev blæst igennem, da vi for mange, mange år siden boede i Brønderslev.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine. Og på gensyn i 2015.

    SvarSlet
  2. Så flotte blomster!!
    Ønsker deg og din familie en riktig God Jul og Godt Nytt år.
    Takk for alle søte kommentarer på bloggen min i året som har gått :)
    Julehilsen fra ♥ Inger

    SvarSlet
  3. Søde blomster du har lavet

    Ønsker også en rigtig glædelig jul til dig og din familie
    Hilsen Lissy

    SvarSlet
  4. Nydelige blomster du har laget. Stjernene i vinduet mitt har jeg laget av leire og pyntet med papir , knapper og bling.

    Ønsker deg ei fin romjul
    Klem

    SvarSlet
  5. beautiful flowers ! Very nice.

    SvarSlet
  6. Jeg vil stadig være aktiv på min blog og som designer de andre steder, det er kun Sizzix jeg har sagt fra så du slipper ikke for at se mine æsker og andre projekter, tak for dine søde kommentarer

    SvarSlet
  7. Happy New Year, Gorgeous flowers, love the gold and little pearl in the center.

    Hugs diane

    SvarSlet