fredag den 20. februar 2015

LO og konfirmationsivitation

Lige nu syntes jeg, at der er inspiration og lyst til at lave noget kreativt.
Jeg har fået lavet invitationer til Rasmus´ konfirmation. De har været rigtig hyggelige at lave - han har selv været med til at bestemme pynten.


Jeg har også været gang i et LO af Thomas. Billederne er taget i julen, medens han slappede af på sofaen. Og titlen - ja det måtte blive noget med stjerner og da vi har "fire" af dem, ja så blev titlen En af mine fire stjerner.
Det mørklilla karton fandt jeg hos JOP hobby - det har ligesom et fint "glimmerlag", men det er lidt svært at få det med på billedet.

 


 

I tirsdags var der igen scrap her i huset og der blev forsøgt lidt nyt, som kunne bruges som forårs- og påskepynt.

Det er da godt, at spisebordet er så stort, at der er plads til alle vores ting og sager.




Her er det Neels færdige forårspynt.


I må alle have en rigtig god weekend.

4 kommentarer:

  1. super flotte invitationer og et skønt LO blev det osse til, der er rigtig gang i kreativiteten.

    SvarSlet
  2. wau så flotte invitationer og et smuk lo

    SvarSlet
  3. Super flotte ting, du har lavet!
    God søndag.

    SvarSlet
  4. Ser hyggeligt ud ved spisebordet ... og sikke fine ting i fik kreeret

    God dag til dig

    SvarSlet