lørdag den 14. februar 2015

Step by step

Så er der endnu et LO af Pernille som hovedperson. Da vi var i sommerhus i julen, skulle hun lægge make up og jeg kom lige forbi og fik et par billeder, som jeg håbede kunne bruges til et LO. Men hvad skulle titlen være? Ja den fik jeg "foræret", da jeg så billederne. Det hele blev gennemført ved hjælp af en bog om make up teknikker og øverst på siden stod der step by step - lige det jeg kunne bruge.




Næste LO bliver af Thomas, men det er endnu ikke helt færdigt.

Ordene Step by step kunne jeg også bruge om min cameo. Jeg er rigtig glad for den - skriver meget ud på den - men de mange finesser den kan, ja der er jeg endnu ikke nået til. Så kender du til et godt kursus, må du meget gerne sende et link, så jeg kan komme et par step videre.
Ellers har den stået på indbydelser til Rasmus´s konfirmation. De er nu færdige og skal afleveres på tirsdag. Jeg havde lavet et par forslag og han har så selv været med til at bestemme, hvad pynten skulle være. Men billederne kommer først i næste indlæg.
Fortsat god weekend.

6 kommentarer:

  1. Lækkert Lo og god titel. jeg er frisk på et camero kursus - den maskine kan mere end jeg ved

    SvarSlet
  2. What a fun page design and pictures Kirsten. Great job.

    Hugs diane

    SvarSlet
  3. What a fun page design and pictures Kirsten. Great job.

    Hugs diane

    SvarSlet
  4. Det er da et fint LO, Kirsten og go title. Jeg er stadig ikke helt rask og får ikke lavet nogen kort. ;O( men jeg håber at du har det godt og hygger med Lissen ind imellem. Dorte

    SvarSlet
  5. så flot lo med lækker opsætning

    SvarSlet
  6. Rigtig flot layout i dejlige farver og god titel.

    SvarSlet