torsdag den 26. februar 2015

Te og damer



Denne gang vil jeg vise en lille æske, som jeg lavede i sidste uge. Den kunne ikke komme med i det forrige indlæg, da den først blev afleveret i går. Det var til en god veninde, der er tedrikker. Æsken fik et indhold af tebreve og til det fandt jeg et lille citat, som du måske kender ellers gør du det nu.



Jeg må sige, at jeg faktisk rigtig godt lide at dekorere æsker. At de ikke altid bliver det man tror, ja det er en anden sag, men så må man jo bare prøve igen.
Her i Fredensborg skinner solen og det er rigtig dejligt. Jeg håber, at du er lige så heldig, som vi er her.

5 kommentarer:

  1. En rigtig flot æske... og sikke en rigtig tekst 😉
    Go aften

    SvarSlet
  2. Jeg siger tusind tak for jeres besøg. og kan røbe det var mig der fik æsken hi hi og jeg drikker littervis af te. tak for gaven og visitten sødt af dig og lissen at komme forbi.

    Dorte ;O))

    SvarSlet
  3. super flot med mange fine detaljer, jeg elsker også at fremstille og dekorere æsker

    SvarSlet
  4. Sikke en fin ,romantisk te-æske til Dorte, -dejlige papirer og farver !!
    Dorthe

    SvarSlet