lørdag den 7. marts 2015

CAS kort

Lige nu er der gang i kortproduktionen. Det er snart konfirmationstid og desuden manglede jeg nogle helt enkle kort uden for meget pynt.
På de tre første er det blomsterne, der er i centrum

 

 

Her kommer to kort, hvor sommerfuglene får lov til at flagre



Så er cyklen igen kommet ud blandt sommerfuglene


Det skulle også lige bruges et maskulint kort til en fødselsdag


Et enkelt børnekort har der også været brug for i ugen der gik.


Ellers står den på flere konfirmationskort, påskeæg og påskepynt. Vi skal have fællesspisning i den andelsboligforening vi bor i og jeg skal derfor have lavet noget bordpynt. Jeg er i gang, men billederne kommer først i næste indlæg.
Jeg vil ønsker jer alle en fortsat god weekend.

6 kommentarer:

  1. super søde kort, forskellige og fine til diverse fødselsdage m.m.

    SvarSlet
  2. så fine kort, jeg bruger ikke skabeloner til mit skuffekort men har selv lavet den .Det er bare at finde ud af hvor stor bunden skal være og så ligge 3 cm til hele vejen rundt, scor ved 3 cm og bukke op og lime i hjørnerne og så et stykke papir rundt og et staffelikort på toppen så det er meget nemt og kan laves i den størrelse du synes

    SvarSlet
  3. For noen glade og flotte kort du har laget!
    Flott bilde du har fått på blog headeren din også :)
    Ha en riktig god weekend.

    Inger

    SvarSlet
  4. Hvor har du været flittig!
    Rigtig flotte CAS kort.
    Du må have en god søndag.

    SvarSlet
  5. Wow what gorgeous collection of card designs Kirsten.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  6. Wow what gorgeous collection of card designs Kirsten.

    Hugs Diane

    SvarSlet