fredag den 20. marts 2015

Påskeæg - uden kalorier

Det varer ikke så længe, inden det er påske med alle de traditioner, der hører med. En af dem er påskeæg. Jeg har lavet nogle uden kalorier, som uden problemer kan  holde også til næste år. Den første kurvs påskeæg er beklædt med servietter og i den anden kurv er der også kommet nogle æg pyntet med blomster.




Til bordpynten til fællesspisningen i vores andelsboligforening var der små kurve fyldt med mos og æg


Små skåle der også fik lidt mos og en æggeskal fyldt med hoveder fra to påskeliljer





Kortproduktionen går fint i denne tid og det er dejligt, så der er til flere lejligheder









I må alle have en rigtig god weekend.

9 kommentarer:

  1. Super fine påskeæg, påskepynt og nogle rigtig flotte og forskellige kort du har fået lavet

    God weekend

    SvarSlet
  2. HOLD da op du er kreativ. super flotte påsketing og æggene med blomster er bare søde . konfirmationskortet med siluet er osse lækkert.er det en dies du har? ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den er fra silhouetten - jeg sender nogle til dig med posten.

      Slet
  3. Dejlige farvestrålende påske æg, jeg bruger også mange servietter i mine kort og collager.
    Og dejlige kort , -som du nok har gættet hører jeg til i den romantiske afdeling, så dit smukke kort med de rosa toner,og skønheden er min favorit !!

    SvarSlet
  4. Dejlige farvestrålende påske æg, jeg bruger også mange servietter i mine kort og collager.
    Og dejlige kort , -som du nok har gættet hører jeg til i den romantiske afdeling, så dit smukke kort med de rosa toner,og skønheden er min favorit !!

    SvarSlet
  5. Super flotte og søte påsketing!!
    Ha en kreativ og god dag :)

    Inger

    SvarSlet
  6. Greetings Kirsten, wow your napkin covered Easter eggs are just fabulous. What a wonderful idea. Love all the table decorations and fun card designs.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  7. Greetings Kirsten, wow your napkin covered Easter eggs are just fabulous. What a wonderful idea. Love all the table decorations and fun card designs.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  8. wau så flotte påske projekter og super lækre kort

    SvarSlet