torsdag den 30. april 2015

Flapkort

Der er stadig liv i det nordsjællandske, selvom det er længe siden, at der har været nye indlæg.
Vores barnebarn blev konfirmeret i lørdags og der har været en del aktiviteter i den forbindelse, men nu er vi klar igen
Tirsdag var det scrappedag og så meldte spørgsmålet sig - Hvad skal vi lave? Mandag så jeg, at Vivi havde lavet et flapkort - der fulgte vejledning med - så det blev tirsdagens aktivitet. Vi blev meget begejstret for den måde kortet blev lavet på, så der blev produceret nogle stykker. En model der helt bestemt vil blive brugt igen. Så tak for inspirationen til Vivi.

Først er det Neels kort - så Lissens og så mine
 
 
 

 
Mit næste projekt bliver at lave et minialbum til Rasmus med billeder fra hans konfirmation. Det glæder jeg mig til at komme i gang med.
I må alle have en rigtig god dag.

6 kommentarer:

  1. Sikke flotte kort I har lavet - glad for du blev inspireret på min blog, det er dejligt når de ting man laver kan bruges....
    Hilsen Vivi

    SvarSlet
  2. super søde flap kort Kirsten fin inspiration her.

    SvarSlet
  3. Flotte udgaver fra jer alle tre.
    God Bededag til dig lige om lidt.

    SvarSlet
  4. Super flotte kort... så rigtig at det er en god model

    God aften

    SvarSlet
  5. waw så flotte kort , lækkert design og farver

    SvarSlet
  6. Det ser spændende ud, og jeg syntes du har brugt nogle superflotte papirer.
    Skønne kort fra Alle !!

    SvarSlet