søndag den 31. maj 2015

Leg med stempler

I tirsdags var Lisssen og jeg en tur hos Dorthe/fasters korthus for at lære lidt om stempler og nogle måder at lege med dem på. Og sikke en formiddag vi havde. Der blev klippet, malet og ikke mindst leget med distress ink og vand for at få lavet baggrunde. Det er sikkert at vi på tirsdag skal prøve lidt mere. I får lige et par billeder fra vores hygge formiddag.



Som I kan se, ja så var der rigtig mange ting på bordet. Det var utrolig spændende - noget lettere end andet og noget der bare drillede. Men som man siger - øvelse gør mester. Så vi må bare i gang igen.
Super dejligt, at du Dorthe ville have  to lærlinge. Vi skal nok øve os inden vi ses.
 
I får også lige et sidste konfirmationskort


I må alle have en fortsat god søndag - med eller uden sol.

7 kommentarer:

  1. heh heh ja super hyggeligt og gode elever ;O))

    SvarSlet
  2. Nydelig kort. Jeg kan se at dere koser dere stort.
    Klem

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Nydelig kort. Jeg kan se at dere koser dere stort.
    Klem

    SvarSlet
  5. Nydelig kort. Jeg kan se at dere koser dere stort.
    Klem

    SvarSlet
  6. Det er jo tydeligt at I hygger jer. Og der følger et enormt rod med, når der scrappes. Underligt nok.
    Sikke fine studenterkort du har lavet.
    Jeg har tit tænkt på den udskæring vi skrev om, og pludselig så jeg en dag på Facebook-gruppen Om Silhouette, at den skulle være lagt ud der af en som selv har lavet filen.
    Er du mon med der ?
    Ellers må du komme det.

    SvarSlet
  7. Hvor er i heldige, i kan mødes og have sjov og "ballade" Kirsten.
    Det søde kort får mig til at tænke på Christel tejningerne !! Hav en god weekend

    SvarSlet