mandag den 29. juni 2015

Rasmus´minialbum

Da Rasmus blev konfirmeret, lovede jeg ham, at jeg ville lave et minialbum med billeder fra dagen - det måtte bare ikke være med blonder, perler og blomster. Da jeg så gik i gang fandt jeg ud af, at det faktisk var lidt sværere at lave et uden al den pynt, som "man" plejer at bruge. Det er også første gang at jeg har lavet det med kraftkarton som base. Men det blev da færdigt, og her får I nogle af siderne.







 
 
 


Og så til noget helt andet. I skal også lige have et billede af en af mine valmuer. Den holdt godt nok kun ganske få dage, men flot var den.


Vi har Thomas og Rasmus på ferie nogle dage - det er altid hyggeligt at have dem. Det giver liv i huset på en helt anden måde end normalt.
Jeg vil ønske jer en rigtig god uge med fint sommervejr.

4 kommentarer:

  1. Super flot minialbum med mange fine detaljer.... ja, det er svært når det er til drenge
    Vi skal også have 5 børnebørn på ferie, sådan lidt skiftevis.... hyggelig

    God dag til dig.... og sikke en smuk blomst

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt med skønne minder i album Kirsten, og du har samlet en masse situationer,
    fra både optakten og dagen i et fint album ,til glæde for både hovedpersonen, og all andre !!
    Flot valmue , som jeg også er heldig at have i min have !!

    SvarSlet
  3. super sødt album og dejligt at samle minderne. flot valmue, dem ville jeg gerne have i min have.

    SvarSlet
  4. Dejligt album med minder om en fantastisk dag !
    Kirsten jeg har prøvet at besøge dig på din Google + men da jeg ikke er på google + selv, går det ikke, og jeg kan ikke kommenterer !!! Jeg mener du selv kan gøre noget i indstillinger, så alle dem der gerne vil besøge dig ,og ikke er medlem af plusseren, stadig kan kommentere !!
    Hilsen Dorthe

    SvarSlet