mandag den 8. juni 2015

Øvelse vil gøre mestre

Ja Dorte, vi har øvet os på det med stempler og baggrunde og det er stadig morsomt. Nok mest fordi man med de baggrunde ikke helt har styr på, hvad der kommer ud af det. Men mestre, ja det skal der nogle flere forsøg til. I får lige et par af forsøgene, som jeg er ret glad for.

 


 
 Der skal være sølvbryllup her i gaden i morgen og jeg fik lige lavet et par kort.
 

 
 


Det er lidt svært at se, men jeg "fandt" et stykke hvidt mønstret papir, som jeg brugte som baggrund for hjerterne. Ville gerne have haft noget mere af det.


Solen skinner flot her i Fredensborg, men det blæser en del. Håbe at I der læser dette, også har solskin.

7 kommentarer:

  1. wow så flotte og mange kort du har fået lavet og alle så forskellige, ha* en god dag

    SvarSlet
  2. Nøjj de distress ink splash er super skønne. det er du da lykkes vildt godt med altså ;O))
    bare klø på og lav nogle flere de er rigtigt fine - specielt fuglene på det sidste er jeg vild med og det første. pas på ikke at komme for meget på selve splish splash ;O))
    og de bryllupskort er også ret vellykkede.

    SvarSlet
  3. Morning Kirsten, wow you have been really busy creating some gorgeous designs.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  4. Morning Kirsten, wow you have been really busy creating some gorgeous designs.

    Hugs Diane

    SvarSlet
  5. Super lækre kort alle og en... flotte baggrunde du har lavet

    God weekend til dig

    SvarSlet
  6. Det er nogle flotte kort, du har lavet. Jeg kan især godt lide de første. Her kan man se, at i rigtig har eksperimenteret. Lækkert!

    SvarSlet
  7. Flotte splash kort, og det første er jeg da helt vild med, og fine og enkle sølvbryllups kort . Her har vi haft et fantastisk vejt idag, med sol og sommer ... dejligt!!

    SvarSlet