mandag den 24. august 2015

Bryllup og kort

I lørdags var jeg til bryllup hos min nevø. Rigtig hyggeligt - fin højtidelighed i Roskilde Domkirke - reception med champagne på kirkepladsen inden vi tog til festen. Jeg var nok ikke den eneste, der var spændt på, hvad bruden nu har på og hvordan er brudebuketten. Brudgommen er meget kreativ, så det med buketten stod han for. Der var designet et specielt husløg, som en keramiker lavede og sendte - men det kom bare aldrig frem, så der måtte lige købes et friskt. Men de store blomster i buketten havde han selv lavet . Det er vist noget alle os, der leger med papir vil kunne forstå. I får lige billede af bruden med den meget smukke 70´er kjole og så buketten tæt på.




Vi var mange der var imponeret over den buket.
Efter en velkomstdrik gik vi over til middagen- første lille ret var findelt torsk med super sprødt skind i et lille glas med låg hvor der kom røg op af, når man løftede låget (super lækkert) derefter hønse/kyllingefødder - jeg spurgte ikke efter opskriften.




Næste ret var rimmet torsk med  friterede jordskokker, dild og lækker dressing. Fantastisk.
Hovedret oksekød med tilbehør og en lækker dessert med jordbær sorbet og andet lækker. Super gode vine.
Bryllupskortet får I også lige. Jeg blev meget inspireret af Susanne på facebook og dette er så min udgave af det kort, hun havde lavet.

 
Når jeg nu var i gang, ja så blev det lige til et mere. Det kan være lidt svært at se det fine mønster i det hvide papir, men det var rigtig flot.

 
I må alle have en rigtig fin uge.

7 kommentarer:

  1. super fin brud og lækkert mad i fik og sikken en flot buket

    SvarSlet
  2. Så fin en brud og waww for en super flot og spændende buket....
    Og så smukke kort du har lavet

    God aften til dig

    SvarSlet
  3. Fin brud og flott bukett!
    Kortene dine er riktig smukke!
    Takk for dine søte ord i bloggen min :)
    Ha en god weekend.

    Inger

    SvarSlet
  4. så smuk brud og super flot kort

    SvarSlet
  5. Sikke en smuk brud med den skønne buket. Og dine kort er som altid rigtigt fine.

    SvarSlet
  6. Det er godt nok en flot buket! Og flotte kort også.
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Are you looking for free Twitter Followers?
    Did you know that you can get them ON AUTOPILOT & TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    SvarSlet