mandag den 23. november 2015

Julemarked og silhouette

I lørdags var der julemarked i kirken og det blev en rigtig god dag med mange mennesker, hyggestemning og et godt bidrag til hjælp til et børnehjem i Ghana samt kommunens flygtningearbejde - der var årets projekter.
I får lige et  par billeder fra dagen
 
 
 
 
 
 
 
 
Vejret var fint, men de  havde jo lovet at der ville komme sne. Og den begyndte så småt, da vi var på vej hjem.
Søndag så det noget anderledes ud
 
 
Jeg skrev i det forrige indlæg at jeg havde problem med min silhouette. Den ´har virkelig været lagt på is men i dag tog vi fat igen. Det viste sig, at det heldigvis "kun" var en menneskelig fejl. Hende der betjente den havde ikke fået lagt måtten rigtigt - hvordan det så kan ske rigtig mange gange, ja det er ikke til at forstå. Men stor glædeover at den virker. Der er et lille julemarked på lørdag og så igen den 12. og 13 december. Håber at I alle nyder de julede aktiviteter.
 
 

5 kommentarer:

  1. Det er sørme nogle flotte ting, du har lavet.!
    Det er jo sjovest at lave marked, når der kommer mange mennesker og selvfølgelig også, at de køber noget ; )

    SvarSlet
  2. det var super hyggeligt lige at kikke forbi hos dig i kirken. alt var så fint.

    SvarSlet
  3. Hvor har du været flittig Kirsten , det ser godt ud, jeg håber der kom mange mennesker.
    Og sikke en masse sne . her har vi slet ikke haft noget endnu !!
    Kirsten kan du sende mig din adr. igen ,jeg har et julekort til dig, og kan ikke, finde , den !!!

    SvarSlet
  4. Så mange flotte ting!
    Ønsker deg en riktig God Jul og Godt Nytt År.
    KLem, Inger

    SvarSlet
  5. Hej Kirsten. Tak for din besked. Spændende hvad du vil sende. Min mail er karina_beck8@hotmail.com

    SvarSlet