tirsdag den 17. november 2015

Julen nærmer sig

Der er vist ikke nogen af os, der ikke er klar over, at det er ved at være jul. Butikkerne har flere steder været i gang i nogen tid og det samme har vi scrappere vel også.
Vi skal have julemarked i kirken på lørdag og om 3 uger er der et på mit barnebarns skole, så der er gang i forberedelserne.
MEN MEN
min silhouette er absolut ikke samarbejdsvillig i denne tid. Den vil bare ikke skære, som den plejer. Den begynder pænt, men efter meget få øjeblikke, ja så trækker den skæreplade og karton den vej den nu har lyst til. Jeg syntes vi har kikket efter småstumper der kunne irritere - har blæst luft ind - jeg har prøvet 2 nye skæreplader - kniven er helt ny.  Så jeg er på bar bund. Har du gode tips, ja så er jeg en virkelig glad modtager.
Heldigvis har jeg dog fået lavet en del kort. Her er et par eksempler.
 
 
 
 
 
 
Det er også blevet til flere poser med forskellige småting til at hænge på juletræet eller en troldegren.
 
 
 
 
I morgen skal der pyntes bloklys og alm. kronelys skal lige pakkes pænt ind, så jeg er sikker på, at vi ikke kommer til at kede os.
I må have en fortsat god julearbejsdslyst.
 

6 kommentarer:

  1. Ihh, hvor mange skønne ting du har fået lavet, super skønne kort og de kræmmerhuse er ski da søde, vild med de røde af slagsen. skal det sælges på marked i weekenden ? ;O))

    SvarSlet
  2. Der er nogle, men ellers kan de købes på julemarkedet på Kongevejsskolen i Allerød den 12. 0g 13. december

    SvarSlet
  3. Hvor mange smukke og fine kort Kirsten, englekortene er så vidunderlige, er de en die ? Også hjertekort , og de fine landskaber er flotte og ophængene fine og lette at se på. Også nye of dejlige kræmmerhuse, hvor har du haft travlt !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Englene er skåret på silhouetten. Det samme er gældende for landskabet og alle de små ophæng. Derfor håber jeg meget, at den snart skærer pænt igen - lige nu er den lagt på is. D
      er er et mindre julemarked om en uge og så endnu et den 12. og 13.december

      Slet
  4. Det er nogle flotte juleting, du har lavet!
    Hvor er det ærgeligt, at din Silhouette driller lige før et julemarked. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg har ikke rigtig fået sat mig ind i teknikken endnu.
    Jeg håber, at det løser sig for dig.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort og lækre ting til troldegrenen
    Har hørt flere med samme problem , men har ikke nogen løsning:-(

    God weekend

    SvarSlet