onsdag den 23. december 2015

Rigtig glædelig jul

Det er den 23.12 og det er dagen før dagen.
Jeg holder utrolig meget af julen og de mange traditioner, som jeg kan lide at følge. Juletræet som blev købt på Kongevejsskolens julemarked er kommet inden døre og det er klar til at blive pyntet af Pernille og Thea i morgen efter morgenmaden.
Selvom der ikke har været så mange indlæg på bloggen, ja er det dejligt at følge med hos jer alle. Det er MEGET lettere at sende en kommentar end selv at få lagt noget på.
Men 1000 tusind tak for alle de mange fine ting, der har været med at give inspiration til både kort og andre ting.
Tak for alle de smukke julekort der er kommet - de er på plads i mit hjerte, som hænger ved bordet.
Min julehilsen skal være disse tre billeder
 
 
 

                                   RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE
 
 

5 kommentarer:

  1. Ønsker dig og dine en fantastisk jul, tak for iår, håber at næste år vil bringe mange gode stunder.

    SvarSlet
  2. Også en rigtig glædelig jul til dig og dine

    Hyggelige billeder og fint kort

    SvarSlet
  3. Jeg håber, at du havde en god juleaften og dage.

    SvarSlet
  4. Hej Kirsten, jeg kan se ,jeg havde gæster da du lagde dette indlæg på, jeg håber din jul var skøn.
    Dejligt at se "min" engel i vinduet blandt venner.
    Jeg kan se du har addet mig til din cirkel på Google pluds, jeg håber jeg kan blive ved med at følge dig, da vi begge har en google konto !!

    SvarSlet
  5. Hei Kirsten :)
    Titter bare innom for å takke for dine snille ord i bloggen min,
    tusen takk.
    Riktig Godt Nytt År.
    Klem, Inger

    SvarSlet