torsdag den 18. februar 2016

Nye teknikker giver nye behov

I går var jeg til scrap hos Dorte /Fasters korthus og det er jeg klar over kommer til at give nye behov/ønsker.
Vi - Kristina og undertegnede - var elever og vi skulle lære den teknik, som Dorte har brugt på en del af sine kort i den senere tid. Vi prøvede med kridt - med distress ink - på alm. karton og på fotopapir. Vi fik rigtig sorte eller mangefarvede fingre, men hold da op, hvor var det spændende. Men så kommer problemet - jeg har ingen stempler med træmotiver. Det er så her, at de nye behov/ønsker kommer. Man kan ikke lave de ting, som vi prøvede UDEN at have sådanne stempler. Så nu må jeg i gang med at se, om der er nogle der har noget til salg. Selvom de ting ikke helt er blevet som jeg gerne vil have det, er jeg da ganske tilfreds med udfaldet - det er jo første gang - men absolut ikke sidste gang, der skal prøves.
 
 
 
 
 Her et lille udsnit lidt tættere på
 
 
Jeg er ikke klar over, om fuglenes og æggenes farve er biologisk korrekt
 
 
Her har vi farvet med kridt på baggrunden
 
 
 
 
 
Som I kan forstå, var det en super spændende dag i går.
Da vi så vågnede her til morgen, ja var der bare så flot med sne på buske og træer.
 

I må alle have en rigtig fortsat god og måske kreativ dag
 

5 kommentarer:

  1. heiii, i var gode elever, og som du selv siger øvelse gør mester. ;O)) jeg har lagt link til steder du kan shoppe træer på min blog under Scrap dag. hav en fortsat go dag og håber at blækket er kommet af dine fingre...for denne gang. kh Dorte

    SvarSlet
  2. De blev da så flotte.... og ja det er en spændende teknik

    God søndag

    SvarSlet
  3. Ser super godt ud, lækre farver og ja det giver snavsede fingre. Til din kommentar på min blog tror heller ikke jeg synes før at noget var pyntet for meget men tror det var den ene blomst jeg havde lavet for stor og ja nok også for mange blade. Glæder mig til atfølge din nylærte teknik. God weekend

    SvarSlet
  4. Really fabulous colors and background designs for your cards.

    Hugs diane

    SvarSlet
  5. Hej. Min mail adresse er karina_beck8@hotmail.com

    SvarSlet