onsdag den 30. marts 2016

Afprøvning af teknikker

Der har været gang i karton med og uden blank overflade - med distress ink og stempler. Noget er gået godt og andet kunne bestemt være bedre. MEN spændende er det.
Jeg har forsøgt mig med baggrunde her de første gange. Prøvet at finde ud af, hvordan farverne kan lægges på og hvordan de blander sig. Det at se, hvordan farverne ændrer sig er utroligt. Mit første problem var, at da jeg havde lavet baggrunde til et af de første prøver, ja så sad stemplet bare så fast, at det tog noget af fotopapiret med. Jeg var næsten sikker på, at der måtte være noget galt med stemplet, da det skete på flere andre typer karton også, men det er lidt bedre nu. Det skulle nok bare i gang. Man bliver så glad, når noget af det lykkes, og det er bestemt ikke noget, jeg er færdig med. Der er jo noget der hedder "At øvelse gør mester" - det vil jeg i alt fald prøve at bevise er rigtigt.
 
 
 På disse billeder har jeg forsøgt mig med at lave en ramme og så have lidt i rammen.
 
 
 
Til de næste billeder har jeg brugt det samme stempel med forskellige distresserde baggrunde. Dem blev jeg faktisk rigtig glad for - lige indtil jeg havde taget billeder af dem, for at lægge dem på bloggen. Hvor var de varme farver, jeg havde været heldig at få frem - de kunne da ikke bare forsvinde. Jeg ved ikke, hvor mange gange jeg har taget dem om, men det hjælper bare ikke. Så nu får I dem, som de ser ud på  min skærm - måske er det noget helt andet det billede du  får af at se på din skærm.
 
 
 
 
Det var faktisk kun det nederste billede med den grønne farve, der kom mest tæt på det jeg havde lavet.
Nu skal de så bare beskæres og sættes på et kort. Jeg er sikker på, at hvis min underviser indkalder til et opfølgnings kursus, så melder jeg  mig lige med det samme.
I må alle have en rigtig god dag.

2 kommentarer:

  1. Så skønne du har lavet dem.... bliver helt sikkert flotte på et kort
    En sjov teknik at lege med

    God weekend

    SvarSlet
  2. Det ser flot ud. Skønt, at kunne lege sig frem til resultatet.

    SvarSlet