lørdag den 9. april 2016

Kreativ dag i Strandvejskirken

Efter at have pakket i flere dage, ja så var det dagen, hvor kreativiteten virkelig skulle komme til udfoldelse. Fra den yngste på 6 til den ældste på 85, blev der klippe-klistret - brugt lim, blomster og blade - broderet og strikket og malet. Børnene var utrolig aktive og der blev produceret rigtig mange ting.
 
 
 
 
Der blev arbejdet koncentreret og i fællesksab
 
 
 
For at få plads til alle de ting der kunne bruges, ja så samledes strikke/sypigerne ved et bord og de andre ved et større bord. Maleren fandt et helt for sig selv.
 
 
 
 
 

 
 
Men der skulle jo også være tid til at få lidt energi som kaffe, frokost og endnu en gang kaffe, inden vi sluttede dagen.
 
 
 
En rigtig hyggelig dag. Nu kan vi så se frem til endnu en af slagsen til efteråret.
Fortsat god weekend til jer alle. 
 
 

6 kommentarer:

  1. Så hyggeligt, det er fantastisk med den energi du har, det kommer alle os andre til gode. Tak min skønne veninde!

    SvarSlet
  2. Super god ide med sådan en kreativ dag for alle aldre... ser hyggelig ud

    God dag

    SvarSlet
  3. Det lyder super hyggeligt og en god måde at være sammen på på tværs af generationer. Det er også sjovt, at der var så mange forskellige kreative ting igang.
    Kirsten du har spurgt ind til min ferie i Vietnam denne gang. Jeg kom desværre ikke afsted denne gang. Jeg gik til lægen dagen før og han sendte mig til en Kræft bryst pakke og hele min verden brød sammen. Den korte historie er, at jeg heldigvis ikke havde kræft.
    Jeg skulle jo have været nede og besøge min søn, hans kæreste og møde mit bonus barnebarn. Så jeg er meget skuffet og hele min påske/ferie var ødelagt.

    SvarSlet
  4. Ser ut som dere alle har det veldig hyggelig :)
    Ha en riktig god og kreativ ny uke.

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig hyggeligt ud. Og sikke da en flid der bliver udvist fra alle deltagere.
    Skønt at I kan lave sådan et arrangement.
    God Bededagsferie.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud

    SvarSlet