søndag den 2. oktober 2016

En næsten glemt ting der fik nyt liv

Jeg er nok ikke den eneste, der har haft noget liggende i længere tid, uden at det er blevet brugt. For laaang tid siden blev der til en af vores tirsdagsscrap lavet æsker med forskellige rum i, som kunne fyldes med kort, tags eller hvad man kunne finde på. Lissen havde den liggende men nu kom den pludselig frem i lyset igen. Jeg kunne nu se noget, den kunne bruges til. Der var bare et problem - ikke mere karton end det der var kassen. 2 x 3 forskellige stykker skåret i mål, som kunne komme ned i rummene og 2 stykker, der var lidt større. Jeg måtte ud til JOP hobby og Jane og jeg gennemgik rigtig mange forskellige muligheder, men det lykkedes. Nu kunne der så komme bagsider på, som igen kunne sættes sammen med brads eller et hul og silkebånd. Det store stykke blev til et gavekort til en julekoncert, hvor de  forskellige forslag var sat på hver sit stykke karton. Det må siges, at det blev en rigtig god ide ud af noget, der havde ligget gemt væk længe. I får her lidt billeder af de forskellige ting. Fortsat god søndag
 
 
 
 
 
 

11 kommentarer:

  1. Det blev så fin.... dejligt at få gemmer gjort færdige

    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men det er utroligt at der nogle gange skal gå lidt lang tid, før det bliver gjort

      Slet
  2. Nøjjj Kirsten, længe siden her på din blog ;O)) og sikken fin ting du så kommer og viser, ja bedre sent end aldrig, og det er superflot, bare skønt når man får gjort ældre ting færdig. flot design papir du har valgt også.

    SvarSlet
    Svar
    1. JA det er ret lang tid siden at Lissen og jeg startede på den, men meget tilfreds med resultatet

      Slet
  3. Wowww for en smart ide!
    Resultatet ble super flott og en nydelig gave.
    Ha en god og kreativ ny uke :)
    Inger XX

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - der er et par mere, som måske også burde få lidt "nyt liv"

      Slet
  4. Så flot Kirsten, skønt papir valg og dejlig form på gave tagsene ! båndet er også spændende- hilsen fra Bornholm

    SvarSlet
  5. Dejligt at få noget ufærdigt gjort klar til at glæde andre. Og det blev da så fint og med en god løsning.... måske skulle du næste gang, gøre tingen helt færdig, inden du begynder på noget nyt. (Siger jeg gammelklogt. Som om jeg aldrig har haft noget liggende på samme måde....LOL)

    SvarSlet
  6. Hei Kirsten,
    Titter innom igjen for å ønske deg et riktig kreativt og Godt Nytt år.
    Klem, Inger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Inger. Tak for din hilsen, som jeg blev meget glad for. Jeg håber, at dit helbred må blive bedre i det nye år. Endnu en gang tak for alt det, du inspirerer os med.

      Slet
    2. Så fin æske, du må også have et godt nytår

      Slet