søndag den 12. februar 2017

4 stjerner på Rømø

Ja - lige nu skinner solen fra en skyfri himmel. Der ligger lidt sne og der er nok børn, der er i gang med at lave en snemand. Om de kommer til at se ud, som på et af mine kort, ja det er jo ikke til at vide, men de to snemænd ser i alt fald rigtig glade ud.
Der er også kort til både voksne og børn.
 
 
 
 
 
Når du så ser på mit LO, ja så er det just ikke snevejr, der kendetegner det. Igen har jeg brugt billeder fra vores ferie i Ballum i 2016. Det fik jeg taget rigtig mange, så der  kan blive til adskillige LO´er. Her er mine 4 stjerner på stranden på Rømø
 
 
Jeg vil ønske jer alle en fortsat god søndag.
 

6 kommentarer:

  1. ihh rigtig fine kort her Kirsten, og go efterårsferie til dig og dine ;O))

    SvarSlet
  2. Tak og også god uge for dig og alle dine kreativiteter

    SvarSlet
  3. Rigtig fine kort du viser og især det der kan åbnes på midten er super.
    God efterårsferie. (Det er vi jo mødt til at kalde det. Ellers føler vi jo ikke vi har ferie....midt i alle vores pensionistfridage !)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ferie kan vi da alle lide. Kortet der kan åbnes er en fil til silhouetten ligesom bamsen på månen. God ferie til jer også

      Slet
  4. Svar
    1. Tak - det har været fint at lave et par LO - har endnu nogle billeder fra samme ferie, som jeg har tænkt at bruge på de næste LO´er.

      Slet