onsdag den 1. februar 2017

Min dejlige familie

Min dejlige familie
Jeg er sikker på, at der ud over mig selv er rigtig mange, der er super glad for deres familie og hvor er det bare en god ting.
Vi er meget begejstret for at holde ferie i det sønderjyske - specielt Ballum og Rømø - og det er også fra den sidste ferie,  at dette billede stammer fra.
Vi er altid flere gange på Rømø og en ting som altid er sikkert, det er, at jeg har mindst 3 poser (til Thea, Thomas og mig selv) i lommen til sten, muslingeskaller og hvad man nu ellers kan finde. Derfor måtte der også en af disse ting med på dette LO.
 
 
 
 
 
Det at have en hel uge sammen med hele ens familie er bare en gave. At have tid til hinanden, samvær, nærhed og hygge - ja så kan man ikke forlange mere.
En anden ting jeg aldrig bliver træt af at tage billeder af, er en aftenhimmel, så I får  lige et af dem også.
 
Næste LO er allerede i gang og også dette vil blive fra samme ferie.
Det varer jo heller ikke så længe, inden det er påske og er der nogen af jer, der har gode ideer til påskepynt, som ikke lige er påskeæg, så vil jeg meget gerne have lidt inspiration.
Tak fordi du kikkede forbi.

6 kommentarer:

  1. Lækkert LO med din familie.... og som du bliver jeg heller aldrig træt a smukke solnedgange

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej der sker noget konstant - få sekunder efter du har trykket kan det se helt anderledes ud.

      Slet
  2. nej så kan man ikke forlange mere, familie er godt når man kan holde ferie med dem. SOMMMM jeg skal til sommer med min storesøster WHiiii... fint LO du har lavet Kirsten, og man både ser og læser at du hygger dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er temmelig hyggeligt igen at få lavet nogle LO inden påsketingene skal i gang

      Slet
    2. Super flot lo, det der er i midten af min boks er en Ca 10 cm høj træspole som nu efter at være tømt for bånd kan genbruges og kan omvikles med penge, god lørdag til dig

      Slet
    3. Fantastisk god ide - lige noget jeg kan bruge. Mit barnebarn bliver 18, så der vil den lige passe. Tak for ideen.

      Slet