onsdag den 3. maj 2017

Konfirmationskort til piger med interesse for heste og svømning

Det er igen blevet tid til et lille  indlæg. Det er flot forårsvejr her i Fredensborg i dag og i eftermiddag er der krea-cafe i kirken. I dag skal vi bl.a. prøve at lave nogle små æsker, som mit barnebarn havde fundet på nettet. Modellen blev afprøvet til tirsdagscrappen her i går.
 
 
 
Jeg har også fået lavet nogle konfirmationskort, som skulle bruges til piger, der h.h.v. er rigtig glad for heste og svømning. Jeg kan rigtig godt lide, at den der har brug for et kort, også lige fortæller, hvad modtageren interesserer sig for. I får lige lidt til svømmepigen
 
 
 
 
 
Her er der lidt til hestepigen
 
 
 
 
Jeg vil ønske jer alle en fortsat flot forårsdag
 

4 kommentarer:

  1. De så flotte alle sammen

    God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har haft glæde af at bruge "dit" tastatur til et konfirmationskort. Billedet af kortet kommer først om en god uge. God bededagsferie

      Slet
  2. Hold da op hvor du har været flittig og kreativ. Flotte kort du har lavet i både svømme- og hestetema.
    God Bededagsferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er altid dejligt, når den den der bestiller også har et ønske med. Om man så lige rammer, ja det ved man jo ikke før det bliver afleveret. Derfor prøver jeg altid at lave nogle stykker med samme tema. Håber I får en god bededagsferie.

      Slet